fiasflicka

Alla inlägg under december 2010

Av maja - 28 december 2010 19:06

sorry har inte varit inne på ett tag men i jul klapp fick jag en ny dator är jätte glad men har inte jatte mycket att skriva har varit på vaningen i dag med kompis <3 vi hadde jätte kul! och i morgon ska jag hjälpa till på ett ridläger och jag ska trefa  min lilla ponny och jag ska rida en häst som heter svarte petter jag red han i dag också han är jätte söt  men har ett roligt namn men hann är jätte söt  jag älska r min nya dator ! skriver mer i morgon // fiasflicka kram

<3

Av maja - 4 december 2010 20:10

hejhej sorry att jag inte har kunta blogga  det har varit litte strul med mein dator    men nu kan jag blågga . men vet ni min moblil är borta och jag hittar inte den men jag kan med ge att jag är slarvig men jag hittar den inte någån stans  och jag kan inte leva utan min mobil  och ja ingen kan nå mej  jag tycker det är lessamt för jag saknar min mobil!!! men jag va i stallet i dag och  red på min lilla prinsesa fia och sen skulle jag rida canasta för min kompis och jag skulle träna in för vår upvisning på kädarp  den 12  desember kom gärna och titta    för då blir jag glad  // kram på er //

Av maja - 4 december 2010 20:05

  

Jag är med och tävlar om en grimma hos dressyrtontar.blogg.se

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards