fiasflicka

Alla inlägg under augusti 2010

Av maja - 19 augusti 2010 20:39

hejj hejj ska tävla den 28 agusti jätte kul  jag längtar sen kanse den 25 september också jätte kul  ^^ jag ser på mtv  på  cribs. har varit i stallet i dag och hemma och pluggat och på hööks ^^   tog hand om min lilla fia bus det tog en hakv timme att reda ut hennes svans  det var bara tover  fast att jag hadde  tatbort  alla igår   fast hon gich jätte bra i går på dressyr träningen. fast litte jobbig att böja p vålterna det stör jag mej på men  jag måste bara öva öva till nästa lördag  jag låvar att skriva i morgon på min första skol dag  jippy   men men ... jag orkar inte skriva mer nu .... kram kram

Av maja - 15 augusti 2010 21:58

har inte hittat på så mycket  idag har bara varit hoss en kommpis vi såg karate kid på bio den var ganska bra ska nog utt och springa litte i morgon oh till stallet och ta handom fia <3  .....   jag ska skriva litte om våran semester i NY  vi gick runt och tittade på en massa roligga saker  och åkte en massa bussar ^^ sen var vi i washington en dag  där var jätte varmt  man brende sej hella tiden ^^ men ja ja  ska läsa litte nu  och  titta på you tube litte  för jag har inte så mycket att göra nu

jag skriver lite mer i morgon tror jag men läs gärna min blogg flera gånger  ^^ men ja min dator är litte seg ^^    men man får göra det bästa av det !!!

krammmm!!!!!  

Av maja - 13 augusti 2010 15:30

   hejhej !!! jag har varit på malmöcitty hors show det var kul ^^  har varit med hilda och sovit över .. nu vet inte vi inte vad vi ska hitta på hon har fått jätte guliga kattungar & kyklingar ^^  ska rida fia i morgon tror jag jag längtar till den 28 agusti ... jag skriver mer i morgon för hilda vill att jag ska sluta  men gå in på

http://hildabest.bloggplatsen.se   kram XD       jag och min fia<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards